.

Idag är jag helt underbart slut i kroppen. Kan knappt skriva för att jag är så trött. Men några rader ska det väl bli innan jag somnar.

Dagen började med några koppar kaffe och mys med familjen. Sen tog jag en promenad ner till stan och träffade Johanna och Annelie från familjegruppen. så gick vi och handlade lite saker som jag och Johanna behöver nu när vi ska köra detoxen som vi börjar med imorgon. Sen gick jag upp till mammas jobb och hälsade på. Många som ville se lilla knutten där och han var trevlig och log mot alla :)
Sen tog vi sälskap med mamma hem. Mamma fick bevisa att hon är världens starkaste mormor genom att knuffa barnvagnen upp för alla backar. haha!
Sen när jag kom hem så fick jag en jätte fin överaskning. Min hane hade städat här hemma och gjort jätte fint. Blev jätte glad eftersom att jag bara hade bett honom om att plocka ur diskmaskinen så att jag kunde plocka i den sen när jag kom hem. Och så hade jag ju planerat att damma och dammsuga. Men det slapp jag ju :)
Sen kom Ellen hit och vi satte i lite slingor på henne. Så nu har hon lite mer på sidorna också.
Sen när vi var klara med det så tog jag och storasyster våra träningssaker och gick till badhuset och gymmade. Super skönt! Va helt skakig i kroppen sen när jag kom hem. Precis som det ska vara ;)


Imorgon börjar vi asso med detoxen. Ska bli spännande att se hur det kommer gå. Fast jag tror att jag kommer lyckas väldigt bra med att hålla mig till den, jag har ju sett fram emot det så länge nu. Och sen så vet jag ju hur glad jag kommer bli sen när jag ser resultatet av den! Äntligen ska allt överflödigt bort!
Sen har jag hela dagen fullbokad. Efter morgondrinken så ska jag och syster ta oss till badet igen. Sen så blir det hem och äta lite och mysa med mina hanar. Sen vid ett så ska jag iväg till öppnaförskolan och leka lite och sen efter detv så blir det en kväll på jobbet! känns som en bra dag det med :)


Nu ska jag sussa så att jag orkar upp imorgon :)



PUSS på min hane ♥
PRUTT på att mitt knä gör ajaj igen..


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0