.

Idag var det ju min tur att ta morgonpasset. Asso jag måste verkligen lära mig att gå och lägga mig tidigare! Därför så ska jag lägga mig så fort jag har skrivit klart det här! Det är verkligen inte kul att gå upp "tidigt" när man går och lägger sig så där sent!
Jag spenderade iaf morgonen med min lilla knutt i soffan. Vi lekte och myste några timmar till det var dags för honom att sova en stund.  Då vaknade Robin och jag gjorde mig i ordning lite.
Sen när knutt vaknade så tog vi en promenad till kronhallen och handlade lite. Men inne på kronhallen så gick ju självklart vagnen sönder. Min vanliga tur! Suck. Så jag ringde iaf till Elin och Fiwa och de kom och hjälpte mig så att jag fick med mig allt hem till Jesper. Och som tur var så kunde Jesper då laga vagnen. *pustar ut..
Sen så åt vi lite frukost tillsammans hos Jesper. fast för mig blev det ju lunch. Men det var mysigt iaf. mycket skratt.
Sen så tog jag min bebis och min hund och så gick vi hem igen.
Sen kom Ellie och lämnade lite kläder och sa hejdå.
Usch vad jobbigt det kändes. hade gråten i halsen, men släpte inte ut det förrän hon hade gått. kände att jag inte ville göra det svårare än det redan var. Skriver mer om det imorgon när jag har smält det lite..

Sen har jag suttit och spelat ganska mycket ikväll. Vanessa visade mig en spelsida förra veckan. Och den är riktigt rolig! Just nu håller jag bara på att öva mig lite. Men sen är ju meningen att jag ska sätta in pengar på kontot också så att jag kanske kan spela ihop en liten slant så att man kan köpa nått fint eller kanske göra nått kul.. Betala räkningar kanske? LOL.


Nu är det nog dags att krypa ner i sängen.
lång dag som väntar imorgon :)


PUSS på att Ellie åker till NY
PRUTT på att NY är långt bort!







Sminkningen jag gjorde på Fiwa.
Ursäkta dåliga mobilbilder ;)


/M


Kommentarer
Ellie

Puss på dig min prutt!

2012-02-11 @ 00:32:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0