.

Lördag. Idag har det inte hänt något speciellt egentligen. Jag sov till halv ett. Då gick jag upp och drack massa kaffe! Sen efter en låång stund så gjorde jag mig iordning och Ellie kom förbi en stund. Sen kom Elin och fiwa också och vi gjorde oss i ordning och gick ner till Jesper. Jag gjorde en sminkning på Fiwa som jag blev ganska nöjd med. Lägger upp bild på den imorgon för jag orkar inte koppla in mobilen just nu.
Men iaf. Hemma hos Jesper var det tyvärr aptråkigt! Bara för att jag var för trött. Jag borde inte gå ut när jag är så trött. Så när Elin och Fiwa skulle gå ut så gick jag hem.
Hem till min underbara hane och son ♥

Igår var det jobbafton. Det var trevligt. Dock så känner man ju spänningarna när man kommer in i byggnaden. Det är jobbigt nu med alla nerdragningar osv. Många som inte vet om de får vara kvar eller inte. Och många som får dubbla besked. Usch så jobbigt det måste vara. Jag skulle bli så irriterad. Ibland är det skönt att vara vikarie ;)


Jag har gått ner 2kg senaste veckan :) Känns bra! Och bara genom att jag och Vanessa har varit duktiga och gått minst en timma varje dag! Ser så mycket fram emot att börja med detoxen nu! Ska köpa saker till den imorgon. Och sen är det bara att köra på måndag :)


Nu ska jag krypa ner i sängen med min hane ♥


PUSS på att Elin och Fiwa är mongon!
PRUTT på att jag var trött och sur!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0