.

Sitter hos Vanessa nu. Vi har precis badat hundarna och nu håller vi (vanessa) på att torka dem.

Gud så skönt jag sov i natt! Helt underbart! Den där promenaden igår gjorde verkligen susen tror jag. 2,5 timmar va vi ute och gick. Riktigt skönt. Och konstigt nog så har jag ingen träningsvärk idag.. Trodde att jag skulle ha massor.
Så jag somnade iaf som en stock igår. Sen sov jag till två idag.
Då kom robin in och lämnade knutt till mig. Och korkad som jag är så somnade jag ju om och vaknade några minuter senare av att knutt hade krypit iväg och hängde med halva kroppen utanför sängen. Snacka om PANIK! Jag flög upp och tog upp honom. Tänk om han hade ramlat! Usch! Det ska jag aldrig göra om igen!

Iaf. Sen när jag hade vaknat och så så gick jag en promenad med Vanessa, hundar, knutt och Michelle. Michelle hade med sig sin pulka, så vi gick till höglunda så hon fick åka lite. Och så fick hundarna springa lösa också. Baloos glädjeskutt över att få vara lös var nog något av det roligaste jag sett! Nästa gång ska jag filma det! Haha!
Sen gick jag hem och lagade lite mat. Sen efter maten så tog jag med mig knutt och gick till grannen en stund. Det var trevligt. Nästa gång får det bli lite tidigare så lillan kan vara med också. Hon är ju så söt! Längtar tills Teodor blir större så att de kan leka :)


Nu ska jag och Vanessa fixa lite med datorn här..


PUSS på min hane <3
PRUTT på att det är min tur att gå upp tidigt imorn..



Jag vill ha långt hår igen!!

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0