.

hmm. jag började skriva ett långt inlägg imorse. Men som tur var så hann jag inte publicera det, utan suddade ut allt. Och så hann jag bli på lite bättre humör nu innan jag satte mig och skrev på nytt!
Fast det är väl inte så konstigt att jag inte var på så bra humör imorse eftersom att jag bara sov två timmar under natten. Och då inte i streck.
Jag vet inte vad det var med mig. Jag kunde verkligen inte somna. Fast jag var så trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna.. Första gången somnade jag tjugo över sex. Sen vaknade Knutt fem i sju, upp och mata, byta, natta om. Sen kunde jag inte somna igen.. Lyckades somna om visd nio och blev väckt av Robin halv elva. Då var han sur på att jag hade somnat i soffan.. Och då blev jag jätte sur.
Men sen, efter några timmar och många koppar kaffe, så lyckades jag vakna till och så åkte vi iväg på föräldragruppen iaf. Det är så mysigt med alla bebisar där :)
Nu har vi nyss kommit hem. Sitter och väntar på att Robin ska komma hem igen så att jag och Vanessa kan ta de fyrbenta och gå långpromenad. Skönt!


Igår va man singel då. trevligt! vi riktigt njöt av våran dag som singlar här hemma. Jag genom att sitta och göra alla dopinbjudningar och Robin genom att spela. Och sen på kvällen där så fick vi besök också. Ellen kom och jag fixade hennes hår. Och så kom Jessica och passade hundar och barn och lekte skvallertanter med oss, haha! Och så kom Christoffer och Nicke också, fast de satt ju självklart i soffan med Robin ;)
Men jag undrar lite vem det var som ändrade min status.. har inte orkat kolla upp det än. Får se om jag orkar sen. Inte ens jobbigt att kolla, men jag är lat ;)


Nu tycker jag att Robin får ta att komma hem igen så att vi kan gå!



PUSS på att dagen blev bra iaf.
PRUTT på att inte kunna sova.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0