.

Har sovit riktigt bra i natt till och från :) Teodor vaknade dock två gånger.. Han som aldrig brukar vakna. Men det var riktigt skönt att sova iaf. Men jag längtar ändå tills jag kommer hem ikväll och får krypa ner igen. Måste verkligen börja somna lite tidigare.
Igår hade jag verkligen inte tid att somna tidigare. Låg här i sängen och kollade upp massa saker som jag är tvungen att veta snart. Vad jag behöver köpa osv. Och sen kollade jag upp så mycket info om det som jag kunde, så att jag vet hur jag ska göra om något går snett. Fast jag ska läsa på lite mer också, så att det verkligen sitter sen.


Idag är det kvällsjobb på Norris som gäller. Lär väl få gräva mig fram dit med tanke på hur mycket snö det är ute, och det kommer fortfarande mer. Men det är bra, då kan vi åka pulka :)


Åh, jag längtar så sjukt mycket till helgen! Jag vill verkligen sätta igång nu! Bli av med mina sista kilon och få tillbaka min kropp. Känns så skönt att jag är så motiverad. Det enda som känns lite halvt är vattnet. Men det ska nog funka på nått sätt!


Nu blir det lite kaffe och en dusch!


PUSS
på snö :)
PRUTT på tigermagen!




Löööööv ;)



/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0