.

Den här dagen gick riktigt fort.
Elin och Vanessa kom hit och jagade upp mig ur sängen, sen tog vi en promenad i ekensberg och sen gick vi till affären och handlade lite och sen hem till oss och lagade mat. Raggmunkar blev det, sjukt gott :)
Sen färgade vi Elins hår en gång till. Den här gången blev det riktigt bra. Har tyvärr inga bilder på det än, men får väl ta en och lägga upp sen ;)
Sen när alla hade gått hem så la jag mig med knutt i soffan och han somnade i min famn ♥ Så mysigt! Jag har verkligen saknat det! Men nu funkar det ju igen när han har lärt sig att somna tidigare på kvällarna.


Idag skulle killarna här ha satt upp alla hyllor och så. Men det gick ju inte riktigt. Måste köpa nya borrar imorgon. De som jag köpte till Robin i julklapp va visst inte så bra. De gick sönder :P Så det blev inga hyllor idag heller. Men det får bli senare i veckan istället. Fick ju iaf upp lampan i knutts rum.


Jag Elin och Vanessa konstaterade idag att det troligen är 9 veckor kvar och sen smäller det. Det ni! Hoppas det, det vore kul! Vanessa lovade att vara med också, så det kommer nog att gå bra :) Håller alla tummar och tår!



Nu ska jag borsta alla mina nutter och sen krypa ner i sängen med min hane ♥


PUSS på att jag känner mig lugn.
PRUTT på att jag saknar min Raya fruktansvärt mycket!


 

Naturligt och bra !

 

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0