.

Det är ju sjukt det här. Jag måste verkligen komma på andra tankar snart så jag får sova lite. Känner mig som en zombie. Helt slut! Frågan är ju bara hur jag ska kunna komma på andra tankar när "det" stör hela tiden. Börjar bli riktigt rädd.. Kanske ska ringa till henne som Elin tipsade om..


Igår var en bra dag. Först så var jag knutt och Elin hos mormor och åt lunch. Kusinvitamin var också där :) Mysigt var det. Sen kom Robin och hämtade oss och vi åkte hem hit och städade. Helt underbart att få det gjort! Fast måste fortfarande damsuga en  gång till och sen torka golven. Men det ligger iaf inte saker överallt.
Nästa gång jag rensar ur förrådet ska jag försöka vara lite mer organiserad så att det inte blir så där igen!
Sen när vi hade städat klart så kom Ellen och Jessica. Vi skulle ha satt i Ellens hår då, men sen kom vi fram till att vi var för trötta så vi ska göra det på tisdag istället ;) Sen kom min hane hem med Nico och Carl. Och de gjorde sig klara och drog iväg.
Sen satte jag och Elin oss och kollade på film och sen ringde vi till Vanessa genom FB och satt med henne hela kvällen :)


I förrigår var jag också med Elin. Efter att ha tagit en lång promenad med Vanessa och hundarna så hamnade vi hemma hos mig. Vi satt hela kvällen och fixade ögonbryn, naglar, gjorde ansiktsmask och tog massa fula kort :) Sjukt kul var det :)


Nehe, nu ska jag nog ta lite kaffe och försöka vakna så att jag kommer upp någon gång så vi kan gå ut.
Dagens äventyr blir en PW i ekensberg.



PUSS på att jag har världens bästa syster ♥
PRUTT på "det"



Systerystrar♥                                                    AnAnanas ♥

 

/M

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0