.

Herregud vilken natt! Asso Jag ska verkligen inte se vissa filmer och sen blir jätte trött. Det funkar liksom inte i mitt huvud.
Robin var iväg och spelade med Kenny. Så jag satt hemma i soffan, knaprade på mina morrötter, paprika och selleri och hade mysigt. Det är ju bara det att jag är ju väldigt mörkrädd, så jag kunde inte somna. Och ju mer trött jag blev desto räddare blev jag. Klockan tre ringde jag till Robin i panik och sa att han var tvungen att komma hem. Och han sa att han bara skulle spela klart den där omgången. Precis när han sa det så hörde jag konstiga ljud och fick sån himla panik! Väckte Knutt, klädde på honom varma kläder. La filtar om honom och gick ut och satte mig och väntade på Robin...
Vet att det är en så sjuk sak att göra. Men jag va så jävla rädd! Speciellt eftersom att Tinken var så konstig.
Hade nog varit lättare om vi haft hundarna hemma också. Då hade jag nog till och med kunnat sova.
Men herre gud, ibland är jag fan dum i huvudet ;)


Idag  har jag taggat som bara den! Har bestämt mig för att köra detoxen nästa vecka! Så fort Johanna kommer hem från värmland så ska vi köra tillsammans. Äntligen ska jag tappa mina sista kilon! Men redan idag ska jag gå en långpromenad och köpa alla saker jag behöver till den. (alla saker som inte är ätbara) Hoppas att Vanessa har vaknat ordentligt så att hon vill följa med bara. Blir ju lite roligare då. Inge kul att gå själv!


Jaa just det! Eftersom att hemligheten nu är ute till alla som det var jobbigt att berätta för så kan jag ju skriva ut det här nu :) Min lillasyster har en flickvän :D
Vet dock inte om de är helt tillsammans än, men det borde de vara nu. De beter sig som det iaf, så vi säger det!
Det är bara det att min lillasyster är ett mongo när det gäller det här :P Hon får typ hjärnsläpp hela tiden och vet inte vad hon ska säga. Hon blir typ helt frånvarande och bara ler så fort hon får ett gulligt sms, och så kan det enda hon får fram vara "OK".. Och sen kommer hon på¨vad hon har skrivit och får typ panik ! Haha!
Kärlek asso ♥
Längesenjagsåghennesålycklig♥

Elin, jag fick just brunsås på tröjan....


PUSS på sångstunder.
PRUTT på att jag tydligen är sjuk i huvudet :P


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0