.

Ibland känns livet så segt. Och idag är en sån dag. Känns som att hela dagen bara har segat sig förbi. Men jag har fått ganska mycket gjort iaf. Nu ska jag bara hämta upp tvätten och bära ner det sista till förrådet så får det räcka för idag. Måste ju ha något att pyssla med imorgon också ;)

Idag ska jag sova tidigt har jag bestämt. Har varit så dålig på det sista tiden. Även om knutt somnat tidigt så har vi varit vakna jätte sent. Men det ska vi nog ändra på nu!

Känns riktigt tomt här hemma utan hundarna! Tulle är ju hos Robins pappa och Elin kom förut och ville låna Bimbo, vilket hon fick. Så vi har inga hundar hemma nu. Känns tomt. Men idag kan det vara ganska skönt utan hundar med tanke på vädret ;) Och så har jag haft mer tid till att plocka med allt annat!

Nehe. Om man kanske skulle ta en promenad till coop och köpa lite morötter kanske? Gott gott!


PUSS på att vi har fått massa gjort här hemma.
PRUTT på bruttan!




Kände att jag var tvungen att lägga upp den, den är ju så söt ;) haha!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0