.

Sitter hemma hos Kenny och Vanessa nu. Supertrött och håller på att somna. Men tänker att killarna kanske kan få spela klart först innan vi går hem.
Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera mig här. Men jag hinner verkligen inte. Och när jag väl har en stund över så är jag för trött för att orka.
Senaste tiden har jag jobbar väldigt mycket, så jag har typ blivit lite utbränd känns det som. Helt slut i kroppen. Och speciellt eftersom att det inte har blivit så mycket sovande heller. Knutt har ju somnat så sent på nätterna. Men nu har det iaf blivit lite bättre. Vi har börjat lägga honom och så får han skrika tills han somnar. (Fast vi tar upp honom och lugnar honom var 5-10 min) Och det funkar faktiskt, som tur är.
Men sen så är ju jag och Robin ganska så värdelösa på att gå och lägga oss i tid iaf, så det blir ändå inte så mycket sömn. Men vi ska väl försöka bli bättre på det också.
Just nu är det kaos hemma! Och jag skojar inte, verkligen kaos! Jag har börjat rensa ur förrådet osv, så det står kartonger och saker överallt hemma. Och jag är för trött för att fixa det. Så jag tar lite varje dag. Någon dag blir det väl klart (ELLER?!). Just nu känner jag att jag inte orkar bry mig.
Jaha, jul och nyår då. Det var helt ok. Jag jobbade dock. kände att jag kunde göra det eftersom att jag planerar att vara ledig sen alla jular några år framåt. Måste bara komma ihåg att spara mammadagar till det!
Iaf, tillbaka till ämnet. Julafton så kom Robins pappa, Vicky, Jimmy och Sassie hem till oss och åt mat. Sen åkte jag och jobbade. Jobbade med Sandra (ej syster) på björken, vilket var väldigt trevligt. Sen efter jobbet så kom Robin och Teodor och hämtade mig så åkte vi hem till Robins pappa och firade lite till.
Nyår jobbade jag natt med Lena, vilket var lika katastrof som vanligt ;) Mycket kul! Dock så var det nog en av de värsta jobbhelgerna jag varit med om, jag har nog aldrig varit så fet efter att ha jobbat en helg! Våra snälla chefer hade ju köpt massa gott till oss, ostar och kex, så man var ju tvungen att äta! Haha!
Teodor har börjat få smaka på saker nu. Lite gröt, potatismos, banan mm. Han är så söt när han äter ♥
Potatismos är favoriten, den kan han äta hur mycket som helst av. Men bananen var inte allt för uppskattad.
Ska lägga upp en liten video på honom någon dag när han äter. Han äter ju med hela ansiktet!
Sen har vi planerat dop också. Den 18/2 blir det. Och om alla kommer som vi bjuder så blir vi nästan 70 pers! Galet! Men trevligt :)
Nu blev det väldans långt, men det blir väl så när man inte har skrivit på ett tag.
Nu ska jag ta min hane i tassen och traska hem ♥
PUSS på babymassage imorgon ♥
PRUTT på att jag inte får skriva om det hemliga!
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0