.

Haha, jaa, denna dag.. Roligt!
Jag vaknade och va så j*vla arg på allt, alla, inget och ingen! Helt sjukt vilket humör!
Jag slängde saker i köket, svor på Robin! Det var ju verkligen inte ok att han hade lagt räkningen så fint på hyllan i hallen för att jag skulle se att den hade kommit! Herregud vilken BF man kan vara ibland!
Men efter en stund så lugnade jag iaf ner mig och kunde gå ut en sväng. Var nere på campus och lämnade in ansökningarna till att läsa Sv B nu under våren. Gick bra! Börjar troligen den 19/3 med det!
Och så upptäckte vi då också att högskoleutbildningen som jag ska gå sen har ett startdatum även i januari nästa år! Vilket är väldigt bra för det passar ju mycket bättre för mig att börja då än att börja redan i höst.
För då hinner Knutt vänja sig vid att vara på dagis, jag hinner jobba hela hösten och tjäna ihop pengar och så hinner jag förbereda mig ännu mer på att börja plugga igen! Planera resandet osv.
Åh, är så sjukt taggad på att plugga nu! Ska bli riktigt kul! :)

Sen nu ikväll så har jag mest mysit med sonen och lagt ut lite saker på nätet som jag tänkte försöka sälja. Hoppas att bli av med något iaf.


Idag skulle jag ha gått ut och käkat med gamla usk-klassen. Men blev inte så eftersom att jag håller på att hosta upp mina lungor känns det som. Kanske lika bra det fick jag höra sen. Det var tydligen en ganska negativ nivå på det mesta. Men vad mer kan man begära när massa vårdkärringar träffas? :D Hade jag varit där så hade vi nog alla gått hem gråtandes, haha! Jag är nog den mest negativa personen på denna jord ibland. och just nu är jag inne i en sån period ;)
Hoppas iaf på att träffa alla i sommar kanske, vore kul! Håller tummarna på det!



Nu börjar jag bli riktigt trött, så nu ska jag sussa :)



PUSS på att man får vara BF ibland!
PRUTT på att man måste städa efter sig när man varit BF ;)




Jag lovade bara att inte lägga upp den på fb ;)


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0