.

har egentligen ingen ork att skriva, men tvingar mig själv till ett par rader iaf.
Den här förkylningen är verkligen inte rolig. Känner mig helt däckad och orkar inget. Men så har man den där energin ligger någonstans under och vill ut, men det går ju inte. Mycket irriterande då jag hade velat gå och träna. Men får vackert vänta tills jag är frisk.

Idag tänkte jag försöka få någonting gjort här hemma. vore ju skönt om man kunde bli klar någon gång. Vi har ju gjort om massa. Blev hur bra som helst. Speciellt hallen! Blir helt lycklig när jag går ut där och ser hur det ser ut :)


Min lilla son har en jätte vass tand som han envisas att bita mig med. Ajaj. Det är då det är skönt att man inte ammar längre ;)


Har börjat fundera lite på om jag ska börja plugga i höst igen. Känner att jag är lite sugen på det. Fortsätta i psykiatrin. frågan är ju bara vart man ska plugga. Har hittat några som jag tycker verkar ok, men vet inte riktigt än. Ska kolla lite mer och sen boka in en tid med studievägledaren så kanske hon kan hjälpa mig att välja. Det jobbiga är ju bara om man måste flytta. För det vill jag ju inte gärna just nu.. möjligen till sthlm isf. För dit har vi ju funderat på om vi ska flytta iaf. Men det visar sig väl vart jag hamnar. Kanske går det att fixa så att jag läser på halvdistans, det vore ju bra.



Nu ska jag starta en maskin tvätt och sortera lite bilder :)


PUSS på min hane som gjorde fina tomater till mig ♥
PRUTT på att vara sjuk!





ÄTA FOT? ;)


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0