.

Nu sitter jag här i mitt kök och väntar på att soppan ska bli klar. har nyss nattat knutt. Det är ju helt underbart att han somnar så tidigt nu. Det enda som jag inte riktigt gillar med det är ju att han vaknar så tidigt. För jag och Robin går ju fortfarande och lägger oss så sent. Vi är så dåliga..


Eftersom att jag sa här om dagen att jag skulle blogga av mig ilskan om mello och folk har tjatat om det, så får jag väl ta och göra det nu.
Asso, jag blir så himla sur. Jag förstår inte hur folk tänker?
Vi börjar med det värsta då.. MR BANAN! Vem fan släppte in honom i melodifestivalen?! Och ännu värre, vem fan röstar på skiten? Vill folk verkligen att han ska representera sverige?
Asso visst, han är rolig och barnen älskar honom. Men det kan väl räcka så? Skulle vi skicka honom till stora tävlingen sen så skulle ju det bara bli pinsamt! Sjukt pinsamt! Är det ingen som förstår det eller? Hur tänker man? asso vi i sverige tycker ju att det där är kul eftersom att vi vet vem det är.
Men tänk er själva, skulle någon av de andra länderna skicka något liknande så skulle ju vi bara garva åt dem och absolut inte rösta iaf.. Vi är väl med i tävlingen för att ha en chans att vinna? Inte för att skämma ut oss...
sorry, men jag blir bara så frustrerad..
Och sen Dead by April... SNÄLLA....
Vad gör ni i mello? Det är ju också bara pinsamt.. behöver inte säga mer än så..


Nu måste jag ta hand om allt här, så jag får skriva mer senare...


PUSS på min son.
PRUTT på mello.



/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0