.

Usch, idag saknar jag min Raya nått enormt! Känns jätte jobbigt att hon inte är här.
Det blev så tomt när hon försvann. Ingen som springer efter mig och är i vägen när jag plockar med saker. Ingen som hoppar upp på diskbänken och vill dricka när man sätter på kranen. Ingen som står och kraffsar på dörren när jag är på toa. Ingen som kommer med sina kärleksfulla puffar med blöt nos när man sitter och tittar på tv..
Åh, jag saknar henne så mycket..

annars så har det inte hänt ett skit idag. klockan är lite över 16 och jag har knappt dragit mig ur sängen. Jag är så trött idag! Skulle vilja sova bort hela dagen. Men det går ju inte.
Hanen är och handlar nu, men så fort han kommer hem så ska vi sätta fart med städningen så att den blir klar idag. Fast det har jag svårt att tro att den blir. Jompa ska iaf vara här och ta hand om knutten så länge.

Nu piper min son :)


PUSS på att det kanske blir klart idag!
PRUTT på att jag är så slö!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0