.

Idag har varit en riktig skit dag!
Det började med att jag vaknade och va så himla trött eftersom att jag inte sov nått på natten knappt, men jag va ju tvungen att gå upp iaf eftersom att jag skulle ner på stan och fika med de andra mamorna i mammagruppen. Det va trevligt som vanligt. Den nya bebisen va såå söt. Nellie heter hon och gud va mycket hår hon hade! Hon fick väl allt eftersom att våran lilla nutt inte fick nått ;)
Hur som helst så kom Elin ner på stan sen och vi tog också en fika och diskuterade alla världsliga problem..
Sen tog vi en promenad hem, min rygg gjorde så jävla ont så jag ville spy.. Men eftersom att man är kvinna och inte mes så gnäller man ju inte ;) Sen när vi kom hem så skulle jag ställa in barnvagnen och då har jag ju självklart tappat nyckelfan någonstans. Robin fick åka ner på stan och kolla på de ställen där jag varit, vilket endast var på fiket typ, men han hittade den inte. Så nu står vagnen i hallen, inte poppis.
Sen va jag så himla trött så jag började känna av att jag skulle få migrän, så jag gick och la mig en stund. Vaknade efter en timma eller två och kände att jag hade sovit bort hela dagen. Tid som jag verkligen hade velat haft till att städa eftersom att mitt "hem" ser ut som en jävla knarkarkvart..
Jag tog iaf hand om disken och sen hann jag inte mer efetrsom att min älskade lilla son bestämde sig för att skrika hela kvällen..

Nu är jag extremt trött, ledsen och arg...


PUSS på fläder sorbet.
PRUTT på att jag är trött på allt.

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0