.

Igår var en väldigt händelserik dag!

Det började med att jag och Teodor tog en promenad till BVC för en liten koll och han växer ju så det knakar min lilla :)
3605 g och 53,3 cm! Tycker att han har blivit jätte stor nu på tre veckor.
Efter BVC så tog vi en promenad hem till Christine som är hemma över helgen. Det va jätte mysigt, har saknat henne!
Sen gick vi hem och gjorde oss iordning lite och Ellie kom hit.
Sen bar det av hem till Sandra och Robba för lite partaj :) Teodor fick följa med eftersom att Robin var jätte sjuk o blev yr så fort han ställde sig upp. Så nu har min lilla knutt varit på sin första fest, och kvällen till ära så hade han ju självklart på sig boddyn med slipstryck! Han var såå stilig min lilla hane <3

Eftersom att jag hade honom med mig så blev vi inte kvar så länge. Vi tog bussen hem och Ellie följde med oss för att bli hämtad här. När vi kom hem så satte vi oss utanför porten en stund eftersom att det var så varmt och då efter ett tag så blev det världens cirkus här ute! Massa små kids som tyckte att det var jätte nödvändigt att bråka och så kom det två polisbilar och tog massa folk. Och när de skulle åka iväg så sprang någon fram och öppnade bakdörren på polisbilen och släppte ut de som satt där och så sprang dem och polisen sprang efter..
Mycket underhållande måste jag säga..

Senare sen på kvällen så började jag känna mig jätte hängig och under natten blev även Teodor sjuk, så nu är hela familjen sjuklingar här. Mindre kul.

Men vi trotsade förkylningen iaf och så kom Robins föräldrar och hans syster och hälsade på. det var trevligt, fast jag känner ju att jag hade kunnat vara lite mer social och trevlig, men är man sjuk så är man.
Sen har jag försökt fylla i alla  papper till försäkringskassan, vilket man kan bli lite lätt galen av minst sagt.. Ska försöka ringa runt lite och fixa allt på måndag istället.
Sen på kvällen så trotsade jag och Teodor våra förkylningar ännu en gång och tog en promenad till affären och handlade lite gott och andra nödvändiga saker, som alvedon och nässpray till exempel ;)
Och nu har jag precis ätit lite kvällsmat och sitter och slöar i soffan. Väntar på att hanen ska komma hem och mysa med mig <3 Just nu är han och kör sin syster.


Nu ska jag gå och pussa på min knutt lite <3


PUSS
på att jag är duktig och promenerar varje dag!
PRUTT på förkylningar!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0