.

Ligger och väntar på att frukosten ska bli klar. Robin har bröden i ugnen, hoppas de är klara snart :)

Efter frukosten tänker jag sätta lite fart på älsklingen så vi får nått gjort innan jag ska och jobba. Måste verkligen fixa tvätten och städa lite. Kanske hinner med en promenad med hundarna också. Eller så kanske hanen kan följa mig en bit till jobbet med dem :)

Det gick bra att jobba igår. Först va det lite segt, huvudvärken va jätte jobbig. Men jag tog en liten rast och gick en sväng och köpte tuggummin (stavas?), sen blev det mycket bättre. Och då gick kvällen jätte fort.
Hoppas att den här kvällen går lika fort. Fast jag funderar iofs på att stanna kvar på jobbet och kolla klart på melodifestivalen innan jag går hem. Men det beror ju på hur jag mår.


Nu ska jag kolla hur det går för älskling :)



PUSS på att hanen gör frukost.
PRUTT på all tvätt.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0