.

Jag blir galen på den här huvudvärken. Måste verkligen gå och fixa nacken snart. Ska nog fråga mamma om jag kan få det av henne i födelsedagspresent. Av pappa ska jag ju få ett voffeljärn! Har velat haft det så länge, men orkar inte lägga ut pengar på det själv. Alla är ju så dyra..


Igår jobbade jag ju kväll. Va ganska sköt att börja alla dessa jobb dagar med en kort kväll 16-20 bara. Men det va ändå ansträngande märkte jag. Är så trött nu för tiden.
Illamåendet har iaf börjat lagt sig lite. Jag spyr fortfarande mycket iofs..


Nu säger hanen att vi ska sätta oss på balkongen i solen och mysa :)


PUSS på min hane <3
PRUTT på stela nackar.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0