.

Har inte skrivit på ett tag nu. Har verkligen inte haft någon ork.

Igår sov jag hela dagen typ och sen åkte jag hem till Lisa en stund på kvällen. Mysigt va det :)
Så skönt att komma ut lite!

Ikväll är det jobb som gäller. En kort kväll 16-20. Skönt att börja med det eftersom att jag jobbar hela helgen sen också. Ser fram emot det även om jag vet att jag kommer vara helt slut sen. Bara söndagen som kan bli riktigt jobbig, då jobbar jag morgon. Vi får se hur det går. Eller om det kanske finns någon som vill byta med mig? Vi får se.


Nu ska jag laga lite lunch och sen ta en dusch.



PUSS
på ostbågar.
PRUTT på att vara trött.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0