.

Mår verkligen inte bra idag. Kommer inte ur sängen. så fort jag ställer mig upp mår jag jätte illa, blir yr och kallsvettas. Nu har jag ätit ett äpple iaf, hoppas att det blir lite bättre av det.

Igår kväll mådde jag också helt hemskt. Kände mig allmänt svag och spydde som en gris.
Hoppas det här går över snart. Det kändes ju ett tag som att det blev lite bättre, men nu känns det ju som att det bara blir värre igen.. Hoppas inte det. Blir så jobbigt att jobba när man mår dåligt.


Gud vad sugen jag blev på godis nu.. Konstigt nog med tanke på hur illa jag mår..

Måste upp och kolla om vi har nått..


PUSS på att min hane är bra.
PRUTT på att må dåligt.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0