.

Ligger i sängen och har nyss vaknat. Men det känns som att jag inte har sovit alls. Har vaknat flera gånger under natten av att jag har haft ont i huvudet, sjukt jobbigt. Måste gå och knäcka till nacken snart så jag blir av med det. Är jätte stel från att vi va i motala och jag somnade i bilen.

Jobbet igår gick helt OK. Dock mådde jag ganska illa, men det börjar jag ju bli van vid. Det va skönt att komma hem sen efter och bara ta det lugnt. Spelade lite monsters med älskling innan det var dags att sova också. Mysigt :)
Fast vi klarade inte den där jävla banan igår heller.. Får försöka idag igen. haha.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Tänker nog inte planeraa in nått. Känner att jag behöver vila.
Men kanske tar en långpromenad med hundarna i det fina vädret. Solen skiner ju :)


Nu ska jag äta frulle!


PUSS på solen.
PRUTT på ajaj huvud.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0