.

Natten på jobbet var lugn. Bara jag som hade det extremt jobbigt med illamåendet så jag skjöt upp städningen lite länge tycker jag. Men jag hann ju.

Sen fick jag inte mycket sömn nu under dagen. Bemanningen har ringt massa gånger och gett mig pass. Kommer inte ihåg några förutom det imorn så måste logga in och kolla det sen..
Sen så vaknade jag av att de ringde från milko och gratulerade min kära hane för att han hade vunnit deras tävling.
Min hane är allt bra, han vinner alltid såntdär. Det va ju inte länge sen han vann massa chips :)
Sen så har jag vaknat så fort någon har gått i dörren för då hoppar bimbo upp i sängen och skäller.


Nu är Leopold och Valdemar här och spelar. Och om ett tag så ska vi ner till dem och äta middag, min kära syster står och gör potatisgratäng.  :)


Nu ska jag hoppa in i duschen.


PUSS
på älskling.
PRUTT på sömnbrist.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0