.

Igår fick min underbara hane lära sig en viktig läxa.
Man släpper inte en gravid kvinna lös i en mataffär!! (speciellt inte om hon är hungrig!)

Vi kom därifrån med en varsin pizza, massa olika bullar, gula små tomater (I LOVE), soltorkade tomater, kalkon, massa gott bröd, MASSA glass och läsk :) Just det! Avocado och äpplen som jag kan äta :D (pink lady)
Köpte även potatis så jag kan göra gratäng idag.
Jag ville även köpa grillad kyckling, men då sa han nej... *sur min* (får det nästa gång..)

Och självklart så glömde vi det som vi åkte för att handla, kattmat och hundmat, så de fick ingen mat igår...
Nej bara skoja, vi hade fortfarande lite kvar som de fick :)


Nu ligger jag i sängen och delar ett äpple med bimbo, mys :)
Känner dock att jag börjar svullna upp lite i munnen. Men så länge jag inte får svårt att andas så är det ok!

Har jätte ont i huvudet idag, kommer från nacken. Skulle behöva en massage, får pussa lite på hanen ;)


Nu ska jag göra frulle och sen ut i solen med hundarna.
Solen skiner och jag hör hur snön droppar bort.
UNDERBART!



PUSS på solen!
PRUTT på stela nackar!



/M


Kommentarer
ellie

åååh saknar dig såå mycket tokfia ! o bimbo också ! oj oj oj !!

2011-03-05 @ 14:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0