.

Har varit vaken flera timmar men känner mig ändå helt nyvaken. Lite slö idag.

Ska snart sätta igång och torka golv men kände att jag ville skriva lite först.

Helgen va bra, dock så mådde jag ganska illa så kände mig kanske inte som världens trevligaste alla gånger, men men. De vet ju varför så. Det va jätte mysigt hos Elin och Linus. Och gud va gott det va med tacos !!
Sen på söndagen så åkte vi hem och sen på kvällen åkte jag till jobbet för att jobba natten. Det gick jätte bra. Dock sprang jag och spydde ganska mycket, det va ju inte allt för trevligt.
Sen stank det sprit på hela norrgården efter mig! Spritade hela toan med en halv flaska typ, så man blev ju helt hög av alla ångorna! haha!

Igår hände det inte så mycket i mitt lilla liv. Sov typ hela dagen och mådde illa resten. Låg i sängen och kollade på massa dokumentärer på svtplay. Intressant. Fast jag förstår inte riktigt folk som hade sett den om donken som sen sa att de aldrig mer skulle äta där. Det har väl alltid gått till så? Och vill man inte ha gamla burgare så är det ju bara att göra en special beställning ;)


Nu ska jag göra mig klar för att torka golv och åka och shoppa med hanen.
Ska köpa en torkställning, det ni !


PUSS på lediga dagar.
PRUTT på lathet.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0