.

Nyvaken AB :)

Idag är det äntligen LÖRDAG :)
Börjar med att skriva ett par rader och sen ska jag äta frulle och sen in i duschen.
Sen ska vi åka och hämta ut mina nya kläder som jag har beställt. Mest underkläder men iaf, det behövdes!
Sen blir det en sväng till rusta för att införskaffa vissa förnödenheter.
Sen bär det av till farbror Sune för att hämta bil, hem och lasta på saker på bilen och sen iväg mot motala för att förstöra livet för Elin och Linus :)
Hörde att Elin hade bakat massa bullar också. MUMS :)


Igår träffade jag Christine på stan. Först va vi hos Stephanie och Christine färgade håret och klippte lite. Det va sjukt kul. Kändes lite som att vara tillbaka på Nico tiden igen. Vi borde verkligen dra ihop gamla gänget någon gång. I sommar kanske när alla är hemma? :)
Sen gick jag och Christine och åt lunch på china, maten va väl inte den bästa, ganska smaklös. Men det var mysigt iaf. Sen gick vi och kollade om Robin hade fått pengar, det hade han inte. Men som tur var så hade jag pengar så jag kunde handla lite iaf.
Sen när jag kom hem så lagade jag mat och la mig i soffan ett tag tills Calle kom hem med hyran. Då åkte jag och Robin och handlade, massa mat blev det. Gott gott.
Sen när vi kom hem delade vi på en pizza och sen somnade jag i soffan.



Nu kurrar magen efter rostat bröd!



PUSS
på att det är lördag!
PRUTT på att hanen inte hade fått pengar!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0