.

Tänkte skriva några rader nu innan jag ska försöka sova.

Mår så sjukt illa nu, har gjort det hela kvällen. Det är så jobbigt! Speciellt när man jobbar för jag känner att jag inte alls gör något bra jobb då. Jag har inte alls samma energi och är super känslig för dofter, inte bra.
Hoppas på att det snart går över, det borde det göra. Om någon vecka bara.

Min hane är så super söt!
Idag följde han mig en bit till jobbet med hundarna, sen gick han och mötte mig efter jobbet.
När vi kom hem hade han lagat mat till mig, så jag behövde bara sätta mig i soffan och äta.
Sen gjorde han te och hämtade min tablett också.
Jag tycker så mycket om min Robin <3


Jag har lite dåligt samvete. Elin ringde nyss och ville prata, men jag mådde så illa så jag orkade inte.
Jag vet ju att hon förstår mig, men jag känner mig ändå dum..
Får ta igen det på lördag när vi åker dit. Det kommer bli så mysigt!


Nu ska jag försöka sova lite.



PUSS på att det är fredag imorn.
PRUTT på att jag mår bajs.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0