.

Åh, har nyss pratat med min vän Christine "Colan" Christensen i telefon. Det är sjukt hur glad den bruttan kan göra mig!
Hon skulle komma hem i helgen så vi ska träffas på fredag eftersom att jag åker till motala på lördag.
På fredag ska vi även träffa Steffi när Christine ska klippa sig hos henne, rooligt :)
Och så är det LÖN! Åh, jag vill ha fredag nu!!


Älska Kissies små misstag då! Tycker de är mycket roande måste jag säga!
Sätter man sig i sånna situationer så får man allt skylla sig själv ;)



FNISS



PUSS på att jag är GLAD!
PRUTT på att jag gömt att ringa Elin igen :O

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0