.

Ligger i sängen och samlar energi till att orka städa och laga mat. Sjukt lat idag, mest för att jag mår så illa.

Imorgon är det dags för UL :) Spännande! Sen blir det en kväll på sörgården. Länge sen jag va där nu, två månader nästan. Men det ska nog gå bra.


Satt och förde in alla räkningar i internetbanken förut och såg då att jag hade olästa meddelanden. Kollade vad det var och det visade sig då att jag hade fonder kvar :) Det va inte mycket, men lite iaf. Roligt med tanke på att jag trodde att jag hade tagit ut allt. Det tänker jag inte göra den här gången. Nu får de sitta och växa!


Nu ska jag lägga mig och kolla på nått innan jag sätter igång med allt.


PUSS på skrumpen.
PRUTT på lathet och illamående.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0