.

Idag har jag som vanligt spenderat morgonen i sängen. Sjukt tråkigt, men dock väldigt nödvändigt för att orka med kvällen på jobbet. Fast jag blev väldigt glad när det visade sig att jag skulle jobba med bästaste Erika :) Allt bllir så mycket roligare då! :)

Har också varit ute på promenad med storasyster och alla djur. Det va också en upplevelse. Mycket bajs och bråk om pinnar blev det! haha!


Igår gjorde vi om  lite här hemma. Blev mycket bra tycker jag. Det bästaste var att flytta ut Ktulus bur i vardagsrummet istället. Då kanske jag kan få sova ordentligt nu! Om inte annat så slipper man ju vakna till lukten av valpkiss varje dag, bara det är ju guld värt!
Hann inte riktigt klart med städningen, men det gör inget, det hinner jag imorgon hoppas jag.

Har även fått massa nätter inbokade an bemanningen nu, känns bra. Jag tycker om att jobba natt.


Nu ska jag äta lite och sen göra mig klar för jobbet!


PUSS på att saker börjar ordna sig här.
PRUTT på att det är kallt med snö i skon!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0