.

Har nu legat i sängen nästan hela dagen och samlat ork. Har även tagit mitt sista piller så nu börjar jag må bra och känna att jag orkar ta tag i saker o ting.
Först ska jag städa, kommer jag hinna med allt tro? :)
Sen ska jag försöka fixa mina ögonbryn om det går, hoppas på det. Tänkte även på om jag kanske skulle sätta i lite slingor i den långa delen av håret? Vi får se.. Beror ju på om jag hittar alla saker också. Fast jag vet ju att det är någonstans iaf.

Längtar tills min hane kommer hem, då blir det mys! Ska sätta fart så jag blir klar innan, då blir han glad hoppas jag.


Nu har jag två roliga helger att se fram emot!
På lördag ska jag träffa Johanna. Vi ska fixa hennes hår o mysa. Länge sen ju! Längtar!
Sen ska jag försöka klämma in lite tid med Lisa också, det va länge sen! Saknar henne! Hoppas hon har tid!

Sen helgen efter är det LÖN :D Den är mer än välkommen!
Så ska vi åka till motala då också! SUPER! Längtar som bara den! Saknar min lillasyster!

Och den 23e är det ju UL också, det blir spännande. Hoppas allt är som det ska. Men det tror jag eftersom att jag mår så dåligt som jag gör, det är ju ett gott tecken.


Nu ska jag dra på lite musik och sätta igång :)



PUSS på att jag har mycket att se fram emot.
PRUTT på dumma hundar som stökar till!


/M


Kommentarer
Jessica

ett stort grattis till det som komma skall! :)

Och jag kände på mig att du var gravid när vi var hos ellen :) tihi!

2011-02-16 @ 17:50:59
URL: http://prullis.blogg.se/
Mami

Taack :) Haha jaa jag berättade ju det sen för de andra när vi va och käkade. Kunde ju inte säga nått hemma hos Ellen för jag vet att hennes mamma skulle bli GALEN på mig! Hihi :)

2011-02-17 @ 12:41:43
URL: http://lillastemaliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0