.

Sitter och pratar med lillasyster i tele. Skönt att ha tele igen, även om jag inte kan ringa någonstans.

Senaste tiden har gått väldigt mycket upp och ner. Det är egentligen ganska bra, fast jag är ju så trött o mår illa hela tiden. Det är väldigt jobbigt, får ju inte så mycket gjort. O snart kommer jag inte i kläderna längre :) haha!
Har beställt lite nytt, men inte så mycket. Känns så onödigt när man vet att man ändå kommer växa ur det direkt.
och så är det ju snart vår/sommar, då måste man ju ändå köpa lite lättare kläder :)


Ligger i sängen nu och halv sover. har matkoma, min hane är en mästare i köket ibland, nästan alltid.
Idag lyckades han riktigt bra med kycklingen, godaste på länge!

Nä, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket.

PUSS på min lillasyster som planerar allas våra framtid in i minsta detalj :)
PRUTT på illamående o fula kläder!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0