.

Eftersom att mitt senaste inlägg var lite lätt negativt sådär så kör vi lite gladare toner idag ;)

Helgen blev ju inte riktigt som planerat. Vi skulle ju ha åkt och hälsar på Robins bror eftersom de är i sverige nu. Men eftersom att de kom fram så sent så åkte vi aldrig igår. Så istället så satt jag typ hela dagen och spelade monsters, haha! Sen på kvällen så kom Carl och drack lite öl med oss. Trevligt :)

I fredags var det också trevligt. Jag och Elin var hos farmor med pappa och fikade. Lilla farmorn är så söt, jag tycker så mycket om henne ♥ Men hon börjar bli lite skruttig tyvärr. Lika glad för varje gång jag hinner träffa henne nu, och speciellt att hon och Teodor får träffa varandra!
Sen när vi hade varit hos farmor så gick vi och handlade, och när vi kom hem så tog vi en långpromenad med hundarna och handlade lite mer ;) Sen gick vi hem och gjorde massa julgodis som vi ska ge bort i julklapp :) Gott blev det! Och så kom Lisa och hjälpte oss :) Och Elin är ju den smartaste så hon doppade fingret i kokande knäck när hon ville smaka! haha!


Idag har jag inte gjort mycket. Sovit bort halva dagen och nu ska jag göra mig iordning och ta en promenad med hundarna till affären och handla lite mer choklad så jag kan göra mer godis ;) Sen planerar jag att spela lite monsters ikväll igen!


Nu skriker Teodor att han vill se mer svampbob ;)



PUSS på en bra helg!
PRUTT på att mitt kaffe är kallt!


Igår fick knutt känna på sin första snö :)

 

/M

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0