.

Ibland kan jag bli riktigt irriterad på saker. Som tillexempel att jag ser allt som alla gör på fb. Varför skulle man vara intresserad av vad ens vänner skriver till folk man inte ens känner? Vem kom på den puckade saken?
Men en sak som är lite rolig då är ju att man kan avslöja lögner ganska så bra :)
"men jag accepterade bara för att..." Bullshit I say! ;)
Eller typ att man kan snoka på folk, det är ju också ganska kul! Eller vad säger du? Haha!

Idag har jag haft en super bra dag!
Först fick jag sovmorgon, det var skönt! Sen tog jag Teodor och gick ut en sväng. Först så gick vi med Vanessa och hämtade Michelle på hennes skola och sen gick vi ner på stan. Shoppade lite, mest sprit.. Och sen gick vi hem till Vanessa och lekte spritfabrik. Vi gjorde glögg och kryddade snaps. Blev mycket bra! :)
Vi skulle ha kokat kola också, men det blev så sent, så vi tar det imorn istället!

Sen när jag kom hem så fick jag som vanligt bli sur igen.. Jag förstår liksom inte varför man sitter hemma en hel dag, utan bebis, och inte ens kan ta hand om disken? Ser människan inte att den står där?
Du får bli hur sur du vill nu för att jag skriver ut det här. Riktigt trött på skiten. Har diskuterat det sååå många gånger, men ändå blir det aldrig ändring.
Och det är ändå bara typ 4 pers som läser den här bloggen, eller ens vet att den existerar, och de vet redan om det så..


Nu blev jag på dåligt humör.. ska ladda ner nya dh och kolla på istället. Mycket trevligare ;)


PUSS på min underbara son ♥
PRUTT på att man kliver över skiten men inte har en tanke på att ta ut den!



Mina små älsklingar ♥

/ M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0