.

Så, nu börjar dagen lida mot sitt slut. Eller för Robin iaf. Inte för mig och knutt, vi ska ju vara vakna minst fyra timmar till, suck! Jag är trött och skulle vilja sova nu direkt, men tyvärr så är ju inte knutt det.

Fikat med Kaisa och Linnea var jätte trevligt. Blev mycket prat om jobb o bebisar och spel.
Sen kom min hane hem och efter honom kom Christoffer. Så jag och Linnea ställde oss och lagade mat, eftersom att vi är så väldresserade kvinnor ;) Köttfärssås och spagetti blev det. inte för mig då, jag fick ju vegetariskt, men gott var det :)

Och nu sitter vi i sofforna allihopa. Killarna spelar och är nästintill okontaktbara, haha!

En av mina grannar kom förbi förut med lite saker till mig och berättade då att vissa andra grannar hade klagat på oss, för saker som vi inte ens gjort. Roligt. Och MYCKET moget av dem att inte komma och ta det med oss direkt istället. Ska plinga på hos dem imorgon och tala om att jag inte riktigt gillar deras beteende, det är inte riktigt allright!
Vilka mongon det finns. Fast å andra sidan så visste vi ju att det var skvallertanter. De sitter ju i fönstren hela dagarna för att kolla vad folk gör, så att de har något att klaga på. Men har man inte mer liv än så så visst...
Kul för dem :)



Nu ska vi kolla vad det är på tv ikväll!


PUSS
på en trevlig dag :)
PRUTT på skvaller grannar ;)


Bild från när jag och Johanna va på stendörren och grillade med Mimmie :) Det va mys<3
jag o mimmie ♥


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0