.

Usch. Idag är jag riktigt trött. Blev inte mycket sömn.
Först så gick jag ju och la mig sent, sen så va Robin inte så tyst imorse när han gick upp, så han väckte knutt.
Då va ju jag tvungen att vakna också. Som tur var så somnade vi om en stund till sen. Men inte så jätte länge.
Nu ligger han och sover sött i mitten av våran säng. Skulle jag också vilja göra, men känner inte riktigt att jag har tid med det. Har lite att fixa nu för snart kommer det folk :) Kaisa kommer och fikar och sen kommer Linnea och kanske Chrille :)
Och sen kommer ju knutts pappa hem. Då blir han glad! Han skiner som en sol så fort Robin kommer hem ♥


Nu ska jag sätta fart med allt som måste göras.


PUSS på mitt pepparkakshus som står och luktar gott :)
PRUTT på trötthet!

Min lilla pepparstuga!

 

 

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0