.

Ibland tar det lång tid innan jag skriver nått här. Men ibland har jag bara sjukt mycket att göra helt enkelt.

Har haft en super helg nu. Min gulliga svärmor har varit här lördag-söndag. Det gillar knutt! Han tycker om sin farmor, men han tycker inte om när hon åker. Sötnos :)

I lördags så hade hon knutt hela kvällen så att jag och Robin kunde roa oss lite utan bebis en stund. Det var roligt, det har vi ju inte gjort sen jag var gravid. Vi var och bowlade lite osv. Trevligt!
Sen idag så spenderade jag morgonen med knutt och framorn, det var mysigt :) Sen åkte jag med farbror Sune och kusin Micke till huddinge, där vi träffade pappa och Mona och kollade på hockeyn. Nyköping - Huddinge. Jävlar vilken match det var! Där missade du verkligen något Elin ;) haha!
På vägen till hockeyn så skjutsade vi även hem Daniel och farmorn! Det var bra, då slapp hon åka tåget :)

Förra helgen var också super! Den spenderade jag i sthlm hos pappa. Jag och Elin tog tåget tidigt till sthlm och så stannade vi till söndag kväll. Monas dotter var också där men sin dotter. Den lilla skruttan är ju det sötaste! Och hon var så gullig med Teodor, pussades och kramades och tog hand om honom :) Kanske ska tillägga att hon är två år och typ precis börjat prata ordentligt, så söt! längtar tills min knutt börjar prata!


Jaha, veckan som kommer då.
Måndag- fika med Kaisa :) Ska bli kul, inte träffat henne på super länge! Ska även försöka få hit Lisafis en stund, håller tummarna för att hon mår bättre!
Tisdag- Elin kommer hem ♥ Och sen blir det en afton på sörgården :) 16 - 20, så det är bara en kortis, helt perfekt!
Onsdag - Upp tidigt och iväg till bvc. Ska bli spännande att se hur mycket knutt har växt! Sen vidare till sjukan för återträff med föräldragruppen. Det ser jag verkligen fram emot! Se alla små kluttar :) Även om jag sedan sett de flesta, men det ska bli kul att se dem igen. De växer ju så fort :) Sen rycktas det om att Vicky tänkte komma på besök när hon ändå är i nypan. Hoppas på det :)
Torsdag - tänkte jag försöka hälsa på min lilla mormor. Pratade med henne idag och hon mådde mycket bättre nu när hon fått vila sig lite. Tur det, har varit så orolig! Min lilla mormor ♥
Fredag - Får bli en lugn dag. Kanske lite städning inför helgen. Och sen hoppas jag på myskväll med hanen!
Lördag och söndag - får se  vad som händer :)

Så, nu vet ni. Förstår att alla undrade och att alla nu har skrivit upp det i sina anteckningsböcker ;)



Längtar tills tisdag när Elin kommer hem!
Jag blir så irriterad på henne hela tiden
och vill strypa hennne var och varannan dag,
men det är så tomt utan henne!
Jag saknar henne :(


Nu ska jag borsta mina nutter, svätta fejjan och allt annat man ska göra innan man sover..


PUSS på att Knutt har börjat skratta, han är så söt ♥
PRUTT på att jag har alldeles för mycket tid till att tänka, det mår man inte bra av!


Min glada lilla skit ♥

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0