.

Känns som att tröttheten har tagit över mitt liv. Jag vill inte göra annat än att sova och när jag väl är vaken så är skallebanken där. inte bra.

Funderar på om jag kanske börjar bli utbränd igen. Men jag har inte så mycket annat att välja på än att fortsätta.
Det är skit jobbigt att både plugga och jobba, men måste ju ha in pengar till räkningar, mat och bilar också.
Och det är ju inte så långt kvar i skolan heller. Men är lite orolig för det också. För då måste jag jobba ännu mer för att få ihop det. Och det finns inte en chans att jag kommer få ihop till heltid på att gå på timmar.
Men det får funka tills Robin får ett jobb, då kan jag börja ta det lite lugnare ett tag.
Hoppas att jag får jobba jul, funderar på att kanske ta nyår också. Allt för att få ihop det.


I flera dagar nu har jag gått med sjuk ångest. Och jag får liksom ingen bot på det. troligen för att jag är så trött då. Kanske därför jag sover så mycket?


Om du undrar varför jag ignorerar det du skriver så är det för att du alltid gör så mot mig..
Fjortis PB  ;)


SKALLEBANK!!



PUSS
på att det är praktik på måndag.
PRUTT på trötthet och skallebank.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0