.

Jag vet fortfarande inte hur det gick med mitt prov. Har inte fått nått svar från min lärare. Vet inte heller om det är bra eller dåligt. Men jag håller tummarna för att det gick bra.


Jag är så sjukt dålig! Efter att ha hållit upp med rökat så länge så började jag igen. Dåligt. Men imorn kör jag igen och hoppas på att det går lika bra som sist. Bara inte vissa håller på och tjatar på mig så vet jag att det kommer gå. Men det är inte lätt när man hela tiden får kritik för det. Jag måste få ta det i min egen takt.


Mycket snurrar i mitt huvud just nu. Känns inte riktigt som att jag händer med. Min kropp är så trött och gör ont så jag måste till en kiropraktor och borde inte jobba. Men med värktabletter så funkar allt :)
Sen allt som snurrar i mitt huvud.. Det är så mycket som gör mig ledsen just nu. Mest för att jag är så stressad kanske. Det är så mycket som ska hinnas med på dagarna.
Sen känns det som att allt kanske inte går så bra. Varför kan ingen vilja som jag?
Varför vill vi inte ha ut samma saker av livet? Eller det kanske vi vill, bara inte på samma sätt och inte samma tid?
Jag börjar bli trött på att vänta.. Det är inte roligt längre!



Jag blev så besviken nu när jag läste.. Jag förstår inte hur du tänker? Varför du prioriterar som du gör?


Nu ska jag försöka plugga lite, och sen ska jag hem till soffan och burra ner mig med Ellie och en film hela natten <3



PUSS på mina fina djur <3
PRUTT på att vara arg som en älg!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0