.

Idag känner jag mig så sjukt trött. Min dag har varit så stressig, är fortfarande uppe i varv.
Jag vaknade och kände att jag ville sova mer, men det kunde jag inte så jag gick upp och drack kaffe.
Va tvungen att städa så det gjorde jag lite fort och sen så ringde bemanningen och ville att jag skulle jobba och efter mycket om och men så kände jag mig tvungen att göra det eftersom att de inte fick in någon annan. Hade inte velat eftersom att min axel inte mår så bra. Men det funkade ju med lite värktabletter.
Jag skulle börja jobba kl halv fyra och vid ett så kom jag på att jag va tvungen att göra mina närvarouppgifter på NTI så jag gick över till pappa och gjorde dem och råkade då också starta ett prov som jag skulle ha sex timmar på mig att göra. Vilket hade varit helt okej om jag inte skulle ha börjat kl halv fyra.
Hur som helst så hade jag ju då inte så mycket att välja på eftersom att jag hade startat det och inte kunde avsluta. Till det hör ju då också att om det inte lämnades in i tid så skulle jag få ig på provet och då också ig i kursen eftersom att det var ett slutprov. Mindre kul.
Jag ringde till jobbet och sa att jag kunde bli lite sen och sen så fick jag ringa min lärare och säga hur det låg till, sen satte jag mig och tok skrev.
Jag va så stressad att jag skakade och tog då en cigaret för att lugna mig, väldigt dumt med tanke på att jag slutat röka. Men men.
Jag hann i alla fall inte klart med provet innan jobbet och fick ta med mig datorn och hoppades på att det skulle vara en lugn kväll så att jag kanske skulle hinna skriva lite. Men för en gångsskull så var det saker att göra hela tiden på jobbet.. Så jag fick göra klart det när jag kom hem.
Provet skulle vara inne kl 19.20 och jag skickade in det 23.17 tror jag.. Inte allt för bra.
Hoppas bara att min lärare inte bedömmer hela kursen som ig nu. Jag har ju pratat med henne så hon vet ju hur det ligger till.. Det visar sig väl.


Nu ska jag gå hem till mig och försöka varva ner med lite serier..

PUSS på att jag lyckades sluta röka.
PRUTT på en stressig dag.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0