.

Hallå igen. Mitt internet hemma är bajs så därför har jag inte kunnat skriva.

Min Bimbo är hemma nu :) Eller inte exakt nu, för nu är vi hos Nico och hon ligger i mitt knä och sover :)
Det har gått bättre än väntat med henne. Hon och katterna fungerar as bra. Inte första dagen dock, men det va bara att låta dem brottas lite så blev dem vänner sen :)

Idag va det träning, den gick riktigt bra ändå. Va tvungen att sitta några gånger eftersom jag blev yr och så kunde jag inte andas för astman. Men jag undvek hopp osv så mina knän gjorde inte ont alls och jag kunde sätta nästan allt trotts att jag inte kan dansen för fem öre. Men nöjd är jag :)
Sen efter träningen så åkte vi hem till nico och så lekte vi "städa katt" med Sessan. Borsta, klippa klor och bada, jätte fin blev hon!

Hmm, nu fick jag ett sms av Ellie; Sex är så skönt!
Och det är ju sant. Speciellt mellan tåna ;)


Nu ska jag plugga lite så jag slipper göra så mycket imorn. Då behöver jag inte gå upp lika tidigt ;)


Åh, nu vill jag ha maj!!
Det blir Malin och Ellie månad.


PUSS
på att träningen gick bra.
PRUTT på astma.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0