.

Mår lite bättre idag. Inte mycket, men jag börjar märka att medicinerna gör verkan :)

Igår va vi och hälsade på min bäbis och imorn kommer hon hem :)

Idag ska jag försöka få lite gjort, men inte allt för mycket. eftersom att jag fortfarande är yr så måste jag ta det lugnt. Iaf när jag är ensam hemma. Det är ju läskigt om jag skulle svimma och slå i nått igen och ingen är hemma och kan hjälpa mig.


Nu ska jag göra lite te och mysa med Raya, kanske skriver mer sen.


PUSS på att Bimbo kommer imorn.
PRUTT på att pappa kommer strypa mig! :O

/M


Kommentarer
Fiwa •°

Sv ; HAHAH! Allt är jämt mitt fel xDD

2010-03-27 @ 13:35:42
URL: http://todamnweird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0