.

Känner mig helt tom. Jag är helt slut i huvudet och trött i kroppen.
Jag är trött på dig, dig och framförallt dig!
Funderar på att dra täcket över huvudet och slippa se skiten.


Senaste tiden har jag tänkt på hur mycket tasiga människor det finns i världen. Varje dag, till eller från praktiken, så möter jag en trasig människa. Vissa har trasiga ben, andra har trasiga armar och endel ser bara så ledsna ut. Trasigt. Precis som jag känner mig idag.

Idag är jag ledig från praktiken. Som vanligt så började min lediga dag med städning, inte roligt men mycket nödvändigt. Sen blev det frulle och lite tjaffs med övriga i familjen om att jag är trött på att få göra allt själv. Och nu sitter jag vid datorn och funderar på om jag ska sälja den kanske? Den tillför inte så mycket bra i mitt liv just nu, blir mest bara ledsen. Fast jag behöver den ju när jag ska plugga.

Ikväll är det träning. Lite nervös eftersom att jag inte var med förra gången och missade ganska mycket. Men det går nog bra. Ska bli skönt att träna igen! Vet dock inte hur vi kommer dit riktigt. Beror på om bilen vill funka eller inte. Det märker vi.


Vidriga människa


PUSS på träning med Ellie idag.
PRUTT på att jag är sliten och allmänt trött på det mesta.

/M


Kommentarer
simone

Hej gumman=) Hur trivs u på praktiken? har du kul? kramis

2010-03-03 @ 14:09:08
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Lillasysterstor

LAV JAH! :)

2010-03-20 @ 03:14:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0