Tröttheten kväver.

Är så sjukt trött.
Sov två timmar natten till igår. Sen skulle jag vara vaken till iaf nio, så att jag skulle kunna sova hela natten.
Men klockan åtta höll jag på att somna så jag började städa för att ha något att göra. Och självklar hann klockan bli tolv innan jag slutade.. så det va inte lätt att gå upp idag heller.


Slutade skolan tidigt idag, det va skönt.
Hanen kom och hämtade mig och vi åkte och handlade. Passade på att klippa mig lite också när jag ändå va i farten. Mycket behövligt.
Sen har jag suttot här i en timma typ, och nu ska jag iväg till skolan och köpa böcker och sen vidare till BUP på samtal.
Och sen hem till tvätten.. JIPPI.


Får se om jag hinner skriva några rader senare.


PUSS på att jag har dragit mig upp ur den varma sängen två dagar i rad utan problem.
PRUTT på att det är så kallt och att jag är trött.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0