Sjuk?

Har lite feber och känner mig allmänt svag. Inte bra. Jag har inte tid att bli sjuk nu!
Får väl försöka sova bort det!



Idag hade vi redovisning i skolan. Den gick väl så där. Vi hade ju liksom den sämsta tidsperioden att jobba med.
Vi hittade inte så mycket. Eller så kanske vi letade på fel ställen? Men vi fick ju iaf ihop till ett arbete och det är ju bra. Fast alla andra hade mycket mer kändes det som.

Sen har jag varit och hälsat på faster i garaget. Det va trevlig :)
Och nu ska jag lägga mig och kolla på någonting, så kanske jag mår lite bättre sen. Hoppas på det!

Ska till Ellen sen och lämna saker. Och om jag orkar så ska jag till mormor och fika :)

Hoppas att jag mår bra imorn. Om jag gör det så ska jag försöka gå till farmor en stund, det va länge sen nu.
Saknar min lilla farmor <3


Får se om jag hinner skriva mer sen..


PUSS på att redovisningen är avklarad.
PRUTT på att jag inte mår så bra.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0