Rubrik?

Jag hatar att man måste skriva rubriker, för jag vet aldrig vad jag ska skriva?


Jaa det gick ju inte allt för bra att gå upp tidigt idag. Kom nyss ur sängen. Men till mitt försvar så har jag inte sovit hela tiden. Har legat och myst under täcket och kollat på serier. Passade på nu när hanen är i garaget och pillar med pärlan. Det va så skönt att sträcka ut sig över hela sängen och kolla på dåliga serier som han inte vill se :)


Nu ska jag ta en dusch och vänta på att lillasyster kommer hem. Hon tog med sig mitt smink till norrköping igår. INTE OK! Men sånt man får stå ut med när man är storasyster har jag märkt.
Hur som helst så ska hon ha massa kompisar här ikväll. Dem ska laga tacos, som jag ska sno av, och så ska dem dricka lite tror jag. Blir väl trevligt.
Jag ska stänga in mig på mitt rum och plugga och sova tidigt. Ska ju upp kl sex imorn för att åka och jobba.
Rönnen <3
Och jag räknar med att vara ganska trött när jag kommer hem, så det är lika bra att plugga idag då, så slipper jag det imorn.


Hopp in i duschen!



PUSS på the killers - human. Blir så lycklig.
PRUTT på att jag är jätte slö idag, men har massa att göra.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0