Mysdag.

Idag har varit värsta mysdagen!

Först va vi ju hos mormor och åt lunch och satt och pratade, sen åkte jag och hanen till farmor och fikade.
Super mys <3

Sen när vi kom hem så städade vi lite och sen åkte jag till Johanna och åt middag med henne och Catta.
Det va jätte bra! Kul att träffa Catta igen, sakna <3


Nu har jag lagt in betalningar på alla räkningar den här månaden, det känns bra :)
Nu är det bara borsta nutterna och krypa ner i sängen kvar.


Jag älskar älskar älskar min Raya, hon är så mys


PUSS på att jag har haft en super dag. Och en extra PUSS på min hane <3
PRUTT på att jag hatar mitt hår!


Ps. Johannas paj är att dö för!!


/M


Kommentarer
johannaaa

tack själv stumpan<3 haha! Bra att du tyckte om pajen! :P Den blev rätt good ^^,

2010-01-23 @ 12:33:22
URL: http://johannaengwall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0