Måndag igen.

Hemma på lunch nu.

Vet inte vad jag ska säga till dig? Om jag ens ska säga något?
Den där klumpen i magen som ligger och gnager. Förr eller senare så vill den ju ut.
Men jag tror att vi tar det senare. Du får väl göra bort dig ett tag till och tro att jag inte fattar ett skit.
Idioti.


Jag är jätte trött idag, fast jag sov mycket i natt.
Har ju iofs sovit ganska dåligt och hade svårt att somna. Har lite för mycket att tänka på just nu. Mycket som ska hinnas med, vilket inte är lätt när man verkligen måste göra allt själv. Har nog tagit på mig lite för mycket kan jag känna också, typiskt mig. Sen är det mycket stora bestut som ska tas, sånna som man inte ens själv vet vad man vill göra med. Och sen när det påverkar andra också så blir det ännu svårare eftersom att man måste ta hänsyn till vad dem tycker som saken.
Och sen den här jävla oron! Varför måste du vara så jävla trög?!


Nu ska jag äta och sen iväg till skolan.


PUSS till Johanna. Du är stark gumman <3
PRUTT på idioter och gnälliga jag.


/M


Kommentarer
Anonym

Tack stumpan <3

2010-01-18 @ 16:02:23
URL: http://johannaengwall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0