.

Nu har det börjat igen. Jag med mina falska leenden, falska skratt och falska "jag mår hur bra som helst". Men det är ju den tiden på året. Så en liten varning för deppiga inlägg framöver.



Jag känner egentligen inte för att skriva alls, men känner att jag behöver få ur mig lite. allt bara snurrar.
Skulle behöva prata med någon.

Jag är på en väg i livet. Jag har min utbildning, skit bra verkligen. Men jag har börjat fundera på om det verkligen är det jag vill? på sätt och vis så är det ju det. Utan den hade jag ju inte haft mitt jobb (som jag älskar), men det vill jag ju inte ha hela livet. Och jag vet ju inte om min utildning kommer kunna ta mig hela vägen dit jag vill?

Och så snurrade mitt huvud iväg på annat...


Är jag egentligen så bortskämd?
När jag va liten så hade mina kompisar sina föräldrars famnar att krypa upp i.
Jag däremot, fick krypa upp i famnen på dyra nallar och torka tårarna på märkeskläderna som mina kompisar bara drömde om.
Undrar om dem någonsin tänkte på hur bra dem hade det? Och hur gärna jag hade bytt om jag hade kunnat?
Men det är väl så livet ser ut. För att få något så måste man offra något annat.
På sätt och vis så är jag glad att det va så. Hade det inte varit så så hade nog jag och Elin inte varit så nära varandra.
Jag är glad att jag har min syster, hon är anledningen till att jag har hållt mig någelunda över ytan i alla tider.
Utan henne kan jag inte falla helt.

Sen har jag ju vännerna också, <3
Men när det finns saker man inte får prata om, så är det bra att ha en syster som vet om det.



Mycket som går i mitt huvud just nu. En del kommer ut, mycket stannar där det är.


Hade en mysig dag igår med mamma i sthlm <3
Lite jobbigt att vara bland så mycket folk, men det gick bra.
Maten var bäst. Vi åt och pratade och drack vin på en mysig liten resturang.
Sen blev vi lite fulla, men så blir det när vi dricker ett varsit glas vin.
Kvinnorna Karlsson tål inte allt för mycket !
Skål för oss!


Ska väl försöka få nått gjort.



Kom hem nu...!!



PUSS på att hanen är gullig och åker och handlar när jag inte mår bra.
PRUTT på..... ja, ni vet.



/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0