.

Jag vet inte vad som är mest störande, att jag är sjuk, att mina knän gör ont eller den här jävla mensvärken?
Och så är jag på sjukt dåligt humör idag också..
toppen dag!


Jobbade igår, det va bra. Sjöng och dansade runt på jobbet, något va man ju liksom tvungen att göra för att hålla energin uppe ;)
Efter jobbet åkte jag till pappas jobb och jobbade lite till när jag ändå var igång.
Sen när vi kom hem så lagade vi mat och sen toksomnade jag till Robin Hood.
Lite roligt för jag somnar alltid på samma ställe, vid den där tävlingen. :)

Idag försökte jag sova ut så att jag skulle bli frisk, men det gick inte allt för bra.
Först drömde jag massa konstigt och vaknade flera gånger. Sen drömde jag en bra dröm och ville verkligen inte vakna, men då väckte Sid mig genom att kraffsa på dörren.. Sen lyckades jag somna om, men då vaknade min hane och va jätte kär tidligen och va tvungen att pussa på mig innan han gick upp, och sen kunde jag inte somna om..

Idag ska jag bara ligga i sängen och kolla på serier, och plugga lite om jag orkar. Sen överväger jag om jag ska åka till norrköping och träna iaf? Det är ju bara en prova på grej så det borde ju inte vara så hårt tycker jag..
Vi får se hur jag mår ikväll.


Jag är så sjukt trött på er två! Varför kan ni aldrig bestämma er? Få det att funka, hur svårt kan det vara?!

PUSS på att min pappa gjorde världens skönaste blinkning igår XD
PRUTT på att vara tjej.. (iaf vissa tider i månaden)


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0